קואצ'ינג

קואצינג'

קואץ הינו יועץ רוחני או מורה חכם ואמין אשר התמחה בתחום בו אתם מעונינים להצליח, והוא יתן לכם את הכלים והמיומנות, ויעזור לכם גם להתמודד עם פחדים וכשלונות.



עם הזמן אספתי כמה מורים רוחניים, שהם סוחרים מצליחים בקנה מידה עולמי, למדתי מכל אחד משהו, וביססתי אסטרטגיה שהובילה אותי להצלחה. הדרך לא היתה פשוטה וגם לא קצרה. היתה לי מחוייבות להצליח.



היום אני מאמנת סוחרים. בעיקר, אני מדריכה אותם לגלות את התשובות בעצמם, לתפוש את העניין.




תן לאדם דג – והישבעת אותו יום אחד. למד אדם לדוג – והישבעת אותו לכל חייו!

יום שני, 18 ביוני 2012

18.6.12




לג'ורג'י יש דלקת אזניים. לקחתי אותה לוטרינר אחרי ששעה שלמה ניסיתי להכניס אותה למנשא.  צריך להזליף לה טיפות לאוזן...חחח, משימה הדומה להשחלת חוט במחט ברוח... וביד אחת...


היום, תוך כדי המסחר הרהרתי מה משמעות המונח 'סוחר יומי'. ברור שכל סוחר יומי מפרש לעצמו את המונח עם אינטרפרטציה אישית.



ARNA




ב-ARNA מצאתי מספר הזדמנויות לטריידים. הפעם היחידה שניכנסתי היתה לונג 9.24 סטופ 8 סנט. היעד של הטרייד - הגבוה הקודם, 9.47. והיא הגיעה ליעד.

את ARNA ראיתי והעלתי בחדר המסחר בתחילת היום לשורט, מתחת 8.80. וקצת יותר מאוחר מתחת ל9.01. ירון מאד התלהב דווקא לקחת אותה ללונג. (הוא לא שם לב לסימן >)בסופו של דבר, שנינו צדקנו. בפעם השלישית שהתאימה (לי) לשורט היה בגבוה, כשלפתע צנחה כשלושים סנט ואז לא הייתי במחשב.



השוק עולה בעקשנות, וקצת קשה לעשות את הסוויטש בראש ולקחת מניה שעולה בהתמדה, לשורט. או להפך.

אבל כנראה זה מהות המסחר התוך היומי. לפרוץ את המקובעות ולהאמין לא למה שאולי יהיה  - אלא רק לגרף ולאסטרטגיה שהסוחר קבע לעצמו.


דוגמא IP



אחרי הלאנץ, אני משוחחת עם חברתי ברוריה, ומציינת את IP ו- TSO לשורט.
ברוריה, סוחרת מעולה, עונה לי: "אני לא נכנסת לשורטים". (היא עדיין היתה במניה אחרת בלונג).  גם אני לא ניכנסתי. וחבל. הכל התאים, חוץ מהכיוון הכללי של השוק.


המשך נפלא לכולם,

שלכם,

אידית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה