קואצ'ינג

קואצינג'

קואץ הינו יועץ רוחני או מורה חכם ואמין אשר התמחה בתחום בו אתם מעונינים להצליח, והוא יתן לכם את הכלים והמיומנות, ויעזור לכם גם להתמודד עם פחדים וכשלונות.



עם הזמן אספתי כמה מורים רוחניים, שהם סוחרים מצליחים בקנה מידה עולמי, למדתי מכל אחד משהו, וביססתי אסטרטגיה שהובילה אותי להצלחה. הדרך לא היתה פשוטה וגם לא קצרה. היתה לי מחוייבות להצליח.



היום אני מאמנת סוחרים. בעיקר, אני מדריכה אותם לגלות את התשובות בעצמם, לתפוש את העניין.




תן לאדם דג – והישבעת אותו יום אחד. למד אדם לדוג – והישבעת אותו לכל חייו!

יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

25.11.15



העלתי אתמול את הפוסט היומי בחדר המסחר.
מאד הפליא אותי שאף אחד לא פתח בדיון נוקב.

אני מעלה שוב את הפוסט, כי זה חשוב וזה בנפשכם, ולו רק כדי לפקוח לאנשים את
העיניים.

אני רוצה לדבר איתכם קצת על השקר של הרווחים העצומים בבורסה, בין אם זה
במסחר יומי או במה שמכונה כאן 'סוינג'.

אם תעשו גוגל ל'קורסים למסחר בבורסה' תקבלו ברוקרים שרק מתחננים
שתעבדו איתם, הם מיד יתנו לכם מינוף, מילגות, דמו וכו'.

גוגל מהיר:

זה רק חלק קטן מהמגוון.

קורס קצר, מינוף, פלטפורמה, דמו וכו' וכו'. רק תפתחו חשבון.
חלק מהם אף מגדילים ומודיעים מידי פעם על הרווחים העצומים
שהאנליסטים/יועצים/בעלים/מורים  מרוויחים,  וכמובן שגם אתם תוכלו להרוויח.

במשך כל שנות עבודתי כסוחרת, חזרתי ואמרתי : עזבו את חלום המליונים.
זו התמקצעות של שנים. (בינינו, הייתם הולכים לניתוח אצל רופא שלא התמחה
במשך שנים? הכסף שלכם הוא העתיד שלכם. אין סיבה לא להתייחס אליו
כאל 'החיים' שלכם)

הברוקרים מאפשרים לכם לפתוח חשבונות מסחר של 2000, 5000 דולר
ואף פחות מזה ומבטיחים לכם מינוף פי 10-12.
חברים יקרים, מהשקעה כזו אי אפשר לעשות כסף. חד וחלק.
אפשר ללמוד. בזהירות.
אפשר להתמקצע, בתנאי שלא תאבדו את הסבלנות ואת עקומת הלמידה ותתיחסו
למסחר כמו אל מקצוע לחיים ולא כתחביב.

אתם רואים ביו-טיוב סרטונים של סוחרים שמרוויחים אלפי דולרים בשעת
מסחר אחת. נו באמת. אתם מאמינים שתוכלו להרוויח אלפי דולרים בחמש
דקות עם חשבון של 5000 דולר?

אין חיה כזו: קורס קצר והופה אני סוחר.
קורס קצר יתן לכם מושגי יסוד ותו לא.

גם אני הייתי בקורס קצר ומיד בשיעור השני החתימו אותנו על פתיחת
חשבון אמיתי אצל ברוקר. כולם פתחו. הפלא ופלא.
ומיד הפסידו את כל הכסף.

מגיעים תלמידים שחושבים שלימוד של כמה שבועות יספיק כדי
לעשות כסף. צר לי לבשר לכולם. זה אכן מקצוע נפלא, מקצוע לחיים
והוא בנפשכם. כמו רפואה.

חלק מהאנשים מאבדים את כל כספם בגלל רמת הציפיות, האשליות, השקרים.
אי אפשר להרוויח בלי ידע. בלי להתמקצע. בלי התמחות כשמהצד השני 

של המשוואה נמצא הברוקר שהאינטרס שלו, בחלק מהמקרים הוא שלא תרוויחו.



המניות היום: STX,  BRCM, ANF, RRC, BABA, BMY, TIF

השוק הציג תנועה מדהימה ימינה.... הסוחרים כנראה כבר
ארזו את מטלטליהם ויצאו לחופשת חג ההודיה.

TIF

TIF
לינה מציעה את המניה. 79.75. פריצה נהדרת.
כשהמניה יצאה מהבולי העליון, אני מהדקת את הסטופ. החלק האחרון נסגר
כעבור 1 $. תודה לינה.


STX

STX
אני רואה אותה מולי באופן קבוע. כשהיתה בנמוך לא ראיתי שם סיבה להכנס
ללונג. אני מציעה אותה בחדר לשורט 34.75, סטופ 13 סנט. הצלחנו לחלץ 2 יחידות
סיכון לפני שנסגרה. תודה רבה.


BRCM


BRCM
שורט 54.16 סטופ 10 סנט. המניה מתבצרת בעגול, אני מהדקת את הסטופ
והטרייד נסגר.


שלכם להצלחה,

אידית

3 תגובות:

  1. מילים כדורבנות - לצערנו קשה לדעת את הנ"ל מבלי לשרוף כמה חשבונות - שהם כמו סטירה ללחי, ואלה שמחליטים שזה בשבילם, ילחמו כדי למצוא את הדרך להפסיק למחוק חשבונות, ולמצוא את השיטה שעובדת להם.

    רק בעלי ההתמדה, ההחלטה והנחישות מצליחים !!

    תודה אידית,

    ירון

    השבמחק
  2. אני מסכים למה שנאמר.לדעתי יש בעיה גם בחדרי מסחר.חדר מסחר יכול לעזור תקופה מוגבלת לתווך ארוך יכול לגרום לתלות .כמו שאידית אומרת צריך לקבל חכה ולא דגים.
    טיפ לסוחרים מתחילים-ניתן היום עם סורקי מניות מדהימים לקבל טריידים כל יום למסחר מה שלא היה בעבר. אני מדבר מניסיון.
    שוקי

    השבמחק
  3. נכון מאוד
    זה תחום פרוץ והרבה חושבים שלמדו קורס או שניים והופ בוא נעשה מכה
    בסופו של יום מי שלא ישקיע ויתן 120% לא יצלח את התחום המסחר והכוונה להשקיע גם בפאן המנטאלי וגם באסטרטגיה שתתאים לאופי הסוחר והחשוב ביותר לאמן את החשיבה שאנחנו נהיה בשליטה ונדע להתמודד עם החוסר הוודאות שבמשחק הזה שנקרא מסחר

    השבמחק

תודה