קואצ'ינג

קואצינג'

קואץ הינו יועץ רוחני או מורה חכם ואמין אשר התמחה בתחום בו אתם מעונינים להצליח, והוא יתן לכם את הכלים והמיומנות, ויעזור לכם גם להתמודד עם פחדים וכשלונות.



עם הזמן אספתי כמה מורים רוחניים, שהם סוחרים מצליחים בקנה מידה עולמי, למדתי מכל אחד משהו, וביססתי אסטרטגיה שהובילה אותי להצלחה. הדרך לא היתה פשוטה וגם לא קצרה. היתה לי מחוייבות להצליח.



היום אני מאמנת סוחרים. בעיקר, אני מדריכה אותם לגלות את התשובות בעצמם, לתפוש את העניין.




תן לאדם דג – והישבעת אותו יום אחד. למד אדם לדוג – והישבעת אותו לכל חייו!

יום רביעי, 22 במאי 2013

22.5.13





המניות היום: DHI, CHK, PTEN, BRCM, X, WCRX, DISH

SWKS

SWKS
אני מחפשת אותה לשורט. הנר הראשון - סטופ ארוך מידי לטעמי.
שורט  32.60, סטופ 10 סנט. סגרתי את החלק האחרון כשהגיעה למספר העגול.
תודה רבה.
בצהריים השוק התחיל לרדת, ולא עוצר.

אחרי הלאנץ -לונג 32, סטופ 9 סנט. רווח קטן על הטרייד.
בערב שוב לונג - 31.54, סטופ 5 סנט. בדיוק 20 סנט.

תודה רבה.

PTEN

PTEN
פעמיים 'נענשתי' על כיפוף הכללים.
פעם ראשונה, מוקדם מידי - לונג 22.87, סטופ 7 סנט. תוך שניה הייתי בחוץ.
לונג שני עבד נחמד. לונג 22.73, סטופ 7 סנט. תודה רבה.
שיא הטמטום: שורט 22.99, סטופ פצפון. סגרתי את הטרייד כשהמניה התיישבה על הבולי התחתון.
כאילו מה?

שלכם להצלחה,

אידית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה