כשספינות האויר וכדורים פורחים פרצו לעולם, לאנשי הצוות המטפל בהם היה כלל- תמיד רגל
אחת נוגעת בקרקע.
גופים אילו היו מושפעים מכל משב רוח, ולכן, כשספינת האויר או הבלון הפורח היו מגיעים
לנחיתה, הצוות שאמור לעגן אותם לקרגע היה חייב להיות מאד זהיר.
אדם לא מנוסה, עלול למצוא את עצמו נאחז ברצועות מספר סנטימטר באויר.
הוא חושב: 'אני אחכה שהספינה תרד שוב לקרקע'.
הספינה עולה עוד מטר. הוא חושב: 'עכשיו לקפוץ? אני עלול לשבור את הרגליים. אני אחכה
שהספינה תחזור לקרקע.'
ואז הוא מוצא את עצמו תלוי בין שמיים וארץ והוא יודע שאם יקפוץ עכשיו הוא בסכנת חיים.
קרה ששלושה אנשי צוות קרקע חסרי נסיון מצאו את עצמם תלויים בגובה של עשרות מטרים.
שניים מהם נפלו אל מותם והשלישי, מתאגרף במקצועו, איש חסון וחזק, הצליח במאמץ
גדול לטפס אל תוך הספינה.
גם אנחנו, סוחרי המניות צריכים לאמץ את הגישה של 'רגל אחת על הקרקע'
ולא להגיע למצב של התרסקות למוות.
החזרה אל תוך אזור בטוח - קשה ביותר ודורשת מיומנות רבה.
ביום שני אני נוסעת. למקום שנקרא wangerooge, אי קטן בים הצפוני.
דניאל ורובי בחרו להתחתן שם!
זו לא תהיה בדיוק נסיעה, אלא מסע גולני מקוצר. טיסה לקלן, 2 רכבות לאולדנבורג, לינה,
נסיעה לנמל, ומעבורת לאי עצמו. גם אורי בן השמונה חודשים מצטרף למסע...
המניות היום: BBY, HPQ, FCX, DHI, NFX , BTU
NFX
NFX |
שורט 23.73, סטופ 5 סנט. היא יורדת 3 סנט וחוזרת למעלה. הפחתתי בכניסה והשאר יצא בסטופ.
נסיון שני 23.74, סטופ 5 סנט. הפעם יורדת עד מחוץ לבולי התחתון.
התהפכנו ללונג ב- 23.60, סטופ 4 סנט וחזרנו למעלה עד הבולי העליון. תודה רבה.
HPQ
HPQ |
המניה יורדת כל היום.למרות שהיא מאד מתוחה, ולמרות שעשתה נסיונות לעלות - היא לא מצליחה.
לונג 26.01, סטופ 8 סנט. היא עולה עד 05. ומתחילה להתקפל. אצלי נדלקת נורה אדומה.
אם עברה את המספר העגול ולא מצליחה להתרומם, הסיכויים קלושים. שמתי פקודה בנקודה 25.99
ושם יצאתי.
נסיון שני 25.90. שוב מצליחה לעבור את המספר העגול, אחרי שני פרשיאלים יצאתי שוב בנקודה 99.
אני עקשנית??
FCX לונג בתחילת היום 31.22, סטופ 10 סנט. תודה רבה.
DHI לונג בתחילת היום ושורט בצהריים.
BTU - שורט בסוף היום מ-17.99.
שלכם להצלחה,
אידית
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
תודה