קואצ'ינג

קואצינג'

קואץ הינו יועץ רוחני או מורה חכם ואמין אשר התמחה בתחום בו אתם מעונינים להצליח, והוא יתן לכם את הכלים והמיומנות, ויעזור לכם גם להתמודד עם פחדים וכשלונות.



עם הזמן אספתי כמה מורים רוחניים, שהם סוחרים מצליחים בקנה מידה עולמי, למדתי מכל אחד משהו, וביססתי אסטרטגיה שהובילה אותי להצלחה. הדרך לא היתה פשוטה וגם לא קצרה. היתה לי מחוייבות להצליח.



היום אני מאמנת סוחרים. בעיקר, אני מדריכה אותם לגלות את התשובות בעצמם, לתפוש את העניין.




תן לאדם דג – והישבעת אותו יום אחד. למד אדם לדוג – והישבעת אותו לכל חייו!

יום רביעי, 12 בפברואר 2014

12.2.14

רוב הפונים למסחר במניות עושים זאת מתוך חלום ורוד על שינוי מהיר שהם מצפים שיקרה:
בהתנהלות/סדר החיים שלהם,
עלייה ברמת החיים,
אפשרות לאיזון בין החיים המקצועיים לחיים הפרטיים,
ריגושים,
חברה תומכת המאמינה באותו חלום.

כל אדם הוא עולם ומלואו ולכל אחד יש את הנתונים שגורמים לו להצלחה,
כמו גם החסמים שגורמים לו לכשלון.

אימון אישי, לאו דווקא מהפן המקצועי, יעזור לכל סוחר לרכוש כלים שיעזרו לו בכל
תחומי החיים להגיע לשיא ההצלחה בכל נושא ובכל תחום.

מסחר במניות הוא מקצוע, שכמו בכל מקצוע, אנשים חייבים לבדוק לעומק אם באמת
מקצוע זה מתאים להם, ואם כן, הסוחר צריך גם להתאים לעצמו את אופי המסחר.
אין ספק שאנשים שפונים למסחר במניות, צריכים לבדוק לעומק, בפרט שבמקצוע הזה
כשלון יכול להביא את הסוחר ומשפחתו לקטסטרופות רגשיות וכלכליות.

מאמן מקצועי בודק בעזרת מתודולוגיה מובנית, מה נכון לסוחר ואיך עליו לפעול להצלחה
כך שאותה הבעיה או החסם, הופך ללא רלוונטי.


המניות היום: STX, VLO, LVS, FISV, LEN, 

הגעתי מאוחר למסחר, ומצאתי את המניות באמצע הדרך לכאן או לשם.

STX

STX
חלקכם וודאי לא יסכים איתי על הטריגר.
שורט 50.04, סטופ 11 סנט.
ברור שלקחתי פרשיאל, ואפילו הצלחתי להתגבר על הנטיה לחנוק את הטריידים, ובהמשך
קידמתי את הסטופים.
תודה רבה.


LVS



אז יש לי חשבון איתה מאתמול. הרי ברור שבאיזה שלב תהיה מתאימה לאסטרטגיה שלי.
מה שנשאר זה לארוב לרגע המתאים.
יש סוחרים 'דייגים' ויש סוחרים 'ציידים'.
דייג מברך כל מה שנתפס בחכה.
צייד אורב להזדמנות המתאימה...
אני מהסוג האורב בסבלנות.

לונג 78.30, סטופ 8 סנט. אני זוכרת אותה מהתקופה שהייתה שווה כ-3$, ב-2009.
עבתה ושמנה מאז...
עובדת נהדר. תודה רבה.

VLO

VLO

לונג 47.56, סטופ 9 סנט.
מגיעה להתנגדות של המספר העגול. תודה רבה.

CRUS - עקבתי אחריה ללונג, כל המרכיבים מתאימים.
ירידה חדה של 5-6 נרות, נר היפוך על הבולי התחתון, על החצי-עגול, מתוחה דיה, אבל -
בדיוק אתמול הסברתי למוטי ולאבנר מה מפריע לי בגרף:

CRUS
הבולי התחתון עושה צורת V חדה.
נכנסתי בחצי כמות, (אולי בכל זאת תעבוד) לונג 18.50, סטופ 7 סנט.
היא מתרוממת קצת ומיד חוזרת. היא שוב מנסה, ומיד חוזרת. 
ידעתי.
נזק קטן.

שלכם להצלחה,

אידית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה