קואצ'ינג

קואצינג'

קואץ הינו יועץ רוחני או מורה חכם ואמין אשר התמחה בתחום בו אתם מעונינים להצליח, והוא יתן לכם את הכלים והמיומנות, ויעזור לכם גם להתמודד עם פחדים וכשלונות.



עם הזמן אספתי כמה מורים רוחניים, שהם סוחרים מצליחים בקנה מידה עולמי, למדתי מכל אחד משהו, וביססתי אסטרטגיה שהובילה אותי להצלחה. הדרך לא היתה פשוטה וגם לא קצרה. היתה לי מחוייבות להצליח.



היום אני מאמנת סוחרים. בעיקר, אני מדריכה אותם לגלות את התשובות בעצמם, לתפוש את העניין.




תן לאדם דג – והישבעת אותו יום אחד. למד אדם לדוג – והישבעת אותו לכל חייו!

יום שלישי, 9 בספטמבר 2014

9.9.14



"מאבק גדול מתרחש בתוכי"  אמר האב לבנו.
"זהו קרב איתנים בין שני זאבים.
הזאב השחור הוא רע מרושע. 
הוא כעס, תסכול, קנאה, חמדנות, שמחה לאיד, יהירות ואגו מנופח.
הזאב הלבן הוא הטוב:
הוא שמחה, אהבה, פירגון, חמלה, נדיבות, ענווה וטוב לב.
דע לך בני, קרב דומה מתרחש גם בתוך נפשך".
הבן חשב ואז שאל את אביב: "איזה זאב ינצח??
"ינצח הזאב שאותו תאכיל יותר" השיב האב.

                                       אגדה אינדיאנית 


החל מהצהריים אפל שלטה על השווקים.
אני לא נכנסתי לאפל. למעשה, כמעט כל פעם שהעלתי אותה, המחשב נתקע....
והרבה מניות עובדות בדומה לשוק.

המניות היום: SWKS, GPS, CRM,  DLTR, 


SWKS

SWKS
לונג 56.02, סטופ 14 סנט. בהתחלה עוד הייתי צריכה לשכנע אותה שהיא רוצה לעלות,
היא נותנת לי טרייד נהדר של חצי דולר. תודה רבה.

בשעה 14:00 בערך, אחרי עליה די תלולה, נכנסתי לשורט ל - CRM ו- GPS


CRM

CRM

CRM על המסך עוד מהבוקר. חיפשתי אותה ללונג, אבל נר הטריגר לא מצא כן בעיני
והסטופ היה מעל 30 סנט.
בשעה 14 היא ייצרה סדרת נרות של 3-4 סנט.
שורט 60.55, סטופ 10 סנט. תודה רבה.


GPS

GPS
שורט 40.78 סטופ 6 סנט.
אילולא הסתיים המסחר היא אולי הייתה ממשיכה לרדת. תודה רבה.


שלכם להצלחה,

אידית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה