קואצ'ינג

קואצינג'

קואץ הינו יועץ רוחני או מורה חכם ואמין אשר התמחה בתחום בו אתם מעונינים להצליח, והוא יתן לכם את הכלים והמיומנות, ויעזור לכם גם להתמודד עם פחדים וכשלונות.



עם הזמן אספתי כמה מורים רוחניים, שהם סוחרים מצליחים בקנה מידה עולמי, למדתי מכל אחד משהו, וביססתי אסטרטגיה שהובילה אותי להצלחה. הדרך לא היתה פשוטה וגם לא קצרה. היתה לי מחוייבות להצליח.



היום אני מאמנת סוחרים. בעיקר, אני מדריכה אותם לגלות את התשובות בעצמם, לתפוש את העניין.




תן לאדם דג – והישבעת אותו יום אחד. למד אדם לדוג – והישבעת אותו לכל חייו!

יום חמישי, 22 באוגוסט 2019

21.8.19


==========================================================

סוחרים שעובדים בשיטה שלי ומעוניינים לסחור יחד בסקייפ או בווטסאפ, אנא השאירו 
פרטים ב- editha1@bezeqint.net 

==========================================================


המניות היום: DIS, VLO, URBN, JPM, AAL


JPM




הטרייד היחיד שהצליח היה JPM. לונג 107.51 סטופ 9 סנט. למרות שלקחתי 3 יחידות סיכון, זה
לא הספיק כדי לכסות את ההפסדים של היום.


DIS


פעמיים נכנסתי לשורט.
שורט ראשון: 135.62, סטופ 40 סנט. כשראיתי שהטרייד מתקדם לכיוון, אם כי לא כפי
שאני אוהבת, עזבתי את המחשב לכמה דקות וכשחזרתי ראיתי שהמניה נסגרה בסטופלוס.
שורט שני: 135.93 סטופ 15 סנט. גם הפעם התחילה לעבוד, העברתי את הסטופ לכניסה
ושם סיימתי עם דיסני להיום.


VLO


פיאסקו מוחלט מה שעשיתי עם הטרייד הזה.
מכיוון שהטריגר היה צריך להיות 79.07, אני לא נכנסת לטרייד כל כך קרוב לעגול, רק כשהמניה
חוצה את המספר העגול. הפעם קיבלתי את הסחורה 7 סנט מתחת לטריגר. מה שאומר שהסיכון שלי שהיה
מתוכנן ל-25 סנט, הפך לסיכון הרבה יותר גדול. ולכן, כשהמניה התחילה לשחק, סגרתי את הטרייד
בכניסה. 
למה פיאסקו? המניה הגיעה לטריגר המוגדל.


URBN



שורט 22.11 סטופ 10 סנט. אמרתי לעצמי שמקסימום אסגול בעגול אם המניה לא תגיעה ליעד.
הנקודה הנמוכה ביותר שהמניה הגיעה הייתה 22.02 ומשם היא זינקה חזרה לכניסה ובום בום בום
לסטופ לוס.

AAL - בסוף היום נלקחה ללונג 26.36 ונסגרה בכניסה. נגמרה לי הסבלנות


אידית
מאמנת אישית להצלחה במסחר 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה